הדרבי של תל אביב גרסת הקורונה

הדרבי הגדול של תל אביב נערך בשבת ללא קהל וגרם למאות אוהדים לצאת לרחובות לצעוד יחד, לעודד ולהתעמת עם המשטרה.

הדרבי של תל אביב בסיבוב הפליאוף העליון נערך השנה במוצאי שבת 20.06.2020 ללא קהל באצטדיון בלומפילד. זו הפעם הראשונה שהדרבי הגדול של תל אביב מתקיים ללא קהל בנסיבות הללו להלן תקופת הקורונה הארורה. על הדשא מוליכת הטבלה הראתה עליונות וניצחה בתוצאה 2-0 ושמרה על המקום הראשון לקראת הסיבוב הבא בין הקבוצות שבוא יכולה מכבי תל אביב לסגור עניין ולזכות באליפות.

ארגוני האוהדים בחרו ביום חגיגי זה לא להישמע להנחיות משרד הבריאות ולהתקהל מעל המותר ברחובות יפו, לנו היה קצת צבע בעיניים אנחנו לא מתלוננים. ארגוני האוהדים של הקבוצות מכבי פנאטיקס ואולטראס הפועל יזמו מפגשי צפייה המוניים לא לפני שהגיע לבלומפילד להתעמת עם המשטרה ולעודד את הקבוצות טרם תחילת המשחק.

שני ארגוני האוהדים ערכו צעדות ענק ברחובות יפו בתחילת המשחק ויש כאלו (הצד המנצח) גם בסיומו. בין ארגון האוהדים של הפועל תל אביב לבין המשטרה התפתחו מספר אירועים במהלך המשחק שהתסיסו את השטח והובילו את המשטרה לבצע חיפושים ומעצרים של אוהדים. גם בצד הצהוב לא היה שקט ונעצרו שלושה אוהדים טרם תחילת המשחק והוחרמו אמצעי פירוטכניקה שרק חיכו לשאגת הקהל כשיגיע השער.

בסיום המשחק נרשמו מספר אירועים חריגים כשהמשמעותי מביניהם הייתה צעדת אוהדי מכבי תל אביב בסיום המשחק ביפו והתעמתות עם התושבים הערבים. במהלך תגרה שהתפתחה בין אוהדים לתושבים נפגעה חנות בעיר ומספר רכבים ניזוקו, שוטרים הגיעו למקום לאחר זמן רב והתערבו במתרחש. נוסף על כך הגיעה לידינו תמונה ובה אוהדי מכבי שנכנסו לאצטדיון לאחר סיום המשחק והצטלמו על הדשא.

מצרפים לכם תמונות מהדרבי עם תקווה שנחזור למגרשים כבר לקראת דרבי הבא!

צעדה מכבי פנאטיקס
צעדה מכבי פנאטיקס
צעדה אולטראס הפועל
אולטראס הפועל – אולטראס סכנין, לזכרו של סובחי עות’מאן
אוהדי מכבי בבלומפילד לאחר סיום המשחק

אהבתם את הסיקור? שתפו באמצעות:

Facebook
Telegram
WhatsApp
עגלת קניות0
לא נמצאו מוצרים בעגלה
המשך קנייה
0