ארגוני אוהדים מגנים על סמלים ומוסדות מפני תקיפות של ארגוני אנטיפה באירופה.

איך קשורה החלטת נשיא ארה"ב שהוציא את ארגוני האנטיפה אל מחוץ לחוק להתארגנויות ארגוני אוהדים כנגד אנטיפה גם באירופה, הכל בכתבה הבאה...

כתבה מיוחדת הכוללת מספר פוסטים בהמשכים(בדף הפייסבוק) על המאורעות של הימים האחרונים באירופה מאז החלטת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בה הכריז כי ארגוני האנטיפה יוגדרו כארגוני טרור והוציא אותם מחוץ לחוק בארצות הברית. בין היתר עצר מאות פעילים ויצא במבצע נרחב כנגד ארגוני השמאל הקיצוניים בארצות הברית.

קצת רקע – בעקבות הריגתו/רציחתו של ג’ורג פלויד החלו מהומות ענק בארצות הברית בהובלתם של אזרחים שחורים מלווים בארגונים המגדירים את עצמם כ אנטי-פשיסטים הפועלים כנגד הממשל האמריקאי, מערכת החוק והמשטרה בראשן.
מהומות אלו (ואני מקצר כדי לא לעסוק פה בפוליטיקה) הובילו ארגוני שמאל קיצוניים סביב העולם להתאחד סביב כל סממן פשיסטי ונגד הגזענות. פעילים אלו התאחדו עם ארגוני אוהדים המגדירים את עצמם כאנטי-פשיסטים ועם האוכלוסייה השחורה ברחבי אירופה כאשר בריטניה בראשם.

פעילי אנטיפה בהפגנה בלונדון

במהלך השבועות האחרונים התאחדו אותם ארגוני שמאל גם באירופה והחלו לזרוע הרס ולהחריב אנדרטאות זיכרון, בתי עסק ומבני ממשל ומשטרה ובכלל כל דבר שרק עמד ברחוב ואפשר היה לפרוק עליו את זעמם.
המשטרה האירופאית לא מצליחה להשתלט עליהם בצורה מספקת, דבר שגרם לאזרחים לקחת את החוק לידיים ולשמור על המסורת שלהם, על בתי העסק, הרחובות בכוחות עצמם.

לא מדובר באזרחים רגילים מן השורה אלא באיחוד אוהדים הכולל מספר ארגוני אוהדים “חוליגנים” שהתאחדו במטרה לשמור על מקומות אלו מפני אותם פעילי שמאל (אנטיפה) ומאיימים עליהם שלא יגיעו להפגין וזרוע הרס במקומות אלו.
אותם חוליגנים שומרים על מקומות אלו בקבוצות גדולות ובמשמרות ואף יוצאים כנגד אותם ארגוני אנטיפה. נרשמו כבר עשרות תגרות אלימות כשאחד המוקדים העיקריים הוא בעיר לונדון שבבריטניה.
אוהדי פורטסמות’ לדוגמא התאחדו קבוצה של כמאה אוהדים ושמרו על אנדרטת ויקטוריה המפורסמת.

גם בפליימות’ (בתמונה למטה) התאחדה קבוצה לא קטנה. בהולנד יצאה פירמת ה FIIR להגן על הסמלים הלאומיים ברחבי נוטרדם ואיימו על פעילי האנטיפה שלא להגיע לאזורים הללו.
בעמודי האנטיפה המרכזיים ניתן לראות הסתה כנגד סממנים המזוהים כפשיסטים הן חדשניים והן היסטוריים ואיומים עליהם ואף על הנשיא טראמפ.

אוהדי פליימות’ שומרים .
אוהדי פיינורד מפירמת FIIR שומרים על אנדרטה בנוטרדם.

אהבתם את הסיקור? שתפו באמצעות:

Facebook
Telegram
WhatsApp
עגלת קניות0
לא נמצאו מוצרים בעגלה
המשך קנייה
0