מכבי תל אביב אלופת המדינה

במשחק ללא קהל ועם מאמן בלתי מנוצח מכבי תל אביב זוכה שוב באליפות!

שוב זה קרה! איביץ’ הוביל את מכבי תל אביב לאליפות שנייה ברציפות עם ניצחון שני בשבוע על היריבה העירונית הפועל תל אביב!

זו ללא ספק הייתה העונה של המאמן איביץ’ ומכבי תל אביב, הכל הלך כמו שצריך. החיבור בין השחקנים למאמן, המשחק הטכני על הדשא ונתון מדהים אחד לאיביץ’ שתי אליפויות עם הפסד אחד בלבד בליגה!

איביץ’ בסיום

משחק האליפות השנה נערך ביום שבת האחרון, בו שיחקו היריבות העירוניות בדרבי ללא קהל באצטדיון בלומפילד כיאה לתקופת הקורונה הארורה שעדיין נמצאת סביבנו. על הדשא העליונות הייתה של מכבי תל אביב שסיימה עם ניצחון קליל של 3-0. שוב, אותה תוצאה באותו שבוע נגד אותה יריבה.

מוכנים לדרבי! מכבי פנאטיקס

בואו נעבור למחוץ למגרש כמה שעות קודם. לקראת מפגש הצפייה של אוהדי מכבי תל אביב הגיעו מספר רב של אוהדי הפועל תל אביב לאזור ותגרה התפתחה בין מחנות האוהדים. שוטרים התערבו ופיזרו את אוהדי הפועל תל אביב ואוהד אחד נעצר. בנוסף, נרשמו מספר עימותים בין כוחות המשטרה לאוהדי מכבי תל אביב. מצילומים שהועלו לרשת היה ניתן לראות תגרה גדולה ואוהדים שהוכו על ידי השוטרים באלימות מופרזת שסוקרה גם היא בכלי התקשורת (1.3.1.2).

נרשמו אירועים אלימים עם המשטרה – אוהדי מכבי במפגש הצפייה

מלחמות לחוד וחגיגות לחוד. בסיום המשחק העיר תל אביב צהלה ושמחה, מאוד אוהדים יצאו לכיכר רבין לחגוג אליפות בניגוד להנחיות משרד הבריאות והתעמתו שוב עם המשטרה שניסתה לפזר את האוהדים בכל דרך אפשרית אך ללא הועיל. בכל זאת לא כל יום חוגגים אליפות בדרבי.

No Pyro No Patyy – מכבי פנאטיקס

אהבתם את הסיקור? שתפו באמצעות:

Facebook
Telegram
WhatsApp
עגלת קניות0
לא נמצאו מוצרים בעגלה
המשך קנייה
0