הכדורגל שייך לאוהדים

כדורגל רואים באצטדיון ולא מהכורסא. מחאת האוהדים ברחבי בעולם גודלת בעקבות מגבלות הקורונה על חזרת האוהדים למגרשים בתחילת העונה הקרובה.

הכדורגל שייך לאוהדים!

מזה כמה חודשים חיינו כאוהדי כדורגל השתנו מקצה לקצה, בתקופה כה קצרה שינוי כה גדול. עקב התפרצות הקורונה במדינות רבות בעולם כל התחרויות נעצרו, הליגות הסתיימו בדלתיים סגורות ורק אנשי הצוות, ההנהלה ומקורבים זכו להיות חלק מהצופים הבודדים במשחקי סיום העונה. בחלק מהמקומות בעולם אישרו כניסה של אוהדים למגרשים במשחקים מכריעים. ראינו את זה במשחק האליפות והגביע הפולני, בסרביה ועוד מדינות נוספות.

פקידים ואנשי עסקים גאים בעצמם על “שהצילו” את הכדורגל וסיימו את העונה אך הם הפכו אותו ללא יותר מסדרת טלוויזיה כושלת. מה שהם הצילו זה את העסק שלהם, ולא יותר.

מה שעדיין בסכנה היא הדרך שלנו חזרה למגרשים ולכדורגל. אנחנו רוצים להיות שם עם השחקנים ועם המועדון בתחילת הדרך, בתחילת העונה. אנו רוצים לחוות עם הקבוצה ניצחונות והפסדים, לשמוח ולבכות. אנחנו מתעקשים להיות חלק מהספורט הזה, בלעדינו אסור לשחק אותו, הוא נועד בשבילנו. אנחנו רוצים להביא את הצבעים שלנו, את הקולות שלנו אל המגרש בכל שבוע ולא לצפות בו ממסכי טלוויזיה.

במהלך סיום העונה של ליגת העל שלנו כבר ראינו מאות אוהדים שלא מוותרים ומגיעים אל המגרשים בכמויות גדולות. אנחנו נלך אחרי הקבוצות שלנו בכל מצב ואנו קוראים למקבלי ההחלטות לחשוב יחד איתנו על פיתרון לחזרה למגרשים ולהעלות את הנושא לסדר היום.

במדינות רבות בעולם החלה מחאה בקרב ארגוני האוהדים. שלטים עם הכיתוב “הכדורגל שייך לאנשים” והפיצו את התמונות ברשת ובעמודי אוהדים ברחבי העולם. אנו קוראים לאוהדים בארץ להשתתף במחאה, לשתף את הפוסט ולהעלות את המודעות הציבורית וכמובן את המודעות אצל מקבלי ההחלטות.

כדורגל רואים באצטדיון ולא מהכורסא! מצרף לכם כאן תמונות מהמחאה ברחבי העולם.

אוהדי ראג’ה קזבלנקה
6

אהבתם את הסיקור? שתפו באמצעות:

Facebook
Telegram
WhatsApp
עגלת קניות0
לא נמצאו מוצרים בעגלה
המשך קנייה
0