מצעד מופעי הפירוטכניקה הגדולים של עונת 2021/22

אולטראס ישראל מדרג את עשרת מופעי הפירוטכניקה הגדולים של עונת 2021/22 בליגת העל בכדורגל.

אולטראס ישראל מדרג את עשרת מופעי הפירוטכניקה הגדולים ביותר של עונת 2021/22 בליגת העל לכדורגל.

השנה זכינו לראות מספר רב של מופעי פירוטכניקה מרהיבים מקהלים רבים כשללא ספק הבולטים מכולם היו ארגון האוהדים של הפועל ת”א – אולטראס הפועל.

מופעי פירוטכניקה ועשן מוסיפים אווירה מדהימה שלא ניתן להרגיש מהבית ומהכורסא. אנו מכאן קוראים לכל הנוגעים בדבר לדון בשילוב הנדרש של פירוטכניקה במגרשי הכדורגל בישראל.

בכל העולם אנו עדים למופעי פירוטכניקה מושקעים אשר מספר הנפגעים הינו אפסי וכמעט ואין דיווחים על נפגעים או הרוגים כתוצאה משימוש באמצעים אלו ולכן אנו טוענים כי ניתן לאמץ, להכיל ולהתיר שימוש באמצעים אלו גם במדינת ישראל.

מכאן ממשיכים למצעד, קדימה!

מקום-1: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב אולטראס הפועל דרבי אחרון לעונה! עשרות אבוקות ורימוני עשן ממלאים את כר הדשא בבלומפילד במופע שלא נראה כדוגמתו.

מקום-2: מכבי חיפה – הפועל באר שבע גמר גביע המדינה, אולטראס חיפה מספקים מופע פירוטכני מטורף! עשרות אבוקות ורימוני עשן ממלאים את כר הדשא טדי (בהחלט התמודד על המקום הראשון).

מקום-3: מכבי תל אביב – הפועל תל אביב מכבי פנאטיקס בדרבי של תל אביב! לא היה ניתן להתעלם מהדרבי האחרון. מי שהיה במגרש הרגיש בשדה קרב כשרעידות תוקפות את גופו. ללא ספק דרבי שייזכר שנים רבות.

מקום-4: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב אולטראס הפועל ת”א בדרבי הקודם, מי שלא חולם כועס! אולטראס הפועל ממשיכים במסורת השלכת אבוקות לכר הדשא עם תחילת כל דרבי מתחילת העונה.

מקום-5: מכבי חיפה – הפועל חיפה אולטראס חיפה בחצי גמר גביע המדינה בבלומפילד. אין ציוד? תרקדו! אוהדי מכבי חיפה מראים איך עושים שמח גם בלי ציוד…

מקום-6: מכבי תל אביב נגד הפועל תל אביב מכבי פנאטיקס בדרבי נובמבר. אווירה נהדרת בכל דרבי העונה, פשוט אווירה אירופאית שמשאירה אבק לליגה.

מקום-7: הפועל באר שבע – מכבי חיפה אולטראסאוט‘ בגמר גביע המדינה בטדי. הבחורים מהדרום מגיעים עם הציוד הכבד אשר מושלך ישירות לכר הדשא.

מקום-8: בית”ר ירושלים נגד הפועל ירושלים – לה פמיליה בדרבי החם של ירושלים! מחאת אוהדי בית”ר ירושלים הדליקה בדקה ה 13:12 עשרות אבוקות ביציע המזרחי בקור המקפיא של ירושלים.

מקום-9: מכבי חיפה – הפועל חיפה, אולטראס חיפה בדרבי. החיפאים מספקים אווירה שנועלת לנו את הדירוג לעונה הנוכחית.

מקום-10: הפועל חיפה – מכבי חיפה, גייט 5 בדרבי. חם בעליון!

טוב חברים הגענו לסיום הדירוג. האמת, לא היה קל להכריע כאן בין כמה מקומות אך על הראשונות לא היה לנו בכלל ספק. אולטראס הפועל בכל המסגרות סיפק כמויות אדירות של פירו והוא מבחינתנו מדורג במקום הראשון (בפער לא קטן).

מקווים שנהניתם להיזכר וזכרו “פירו זה לא פשע”

NO PYRO NO PARTY

אהבתם את הסיקור? שתפו באמצעות:

Facebook
Telegram
WhatsApp
עגלת קניות0
לא נמצאו מוצרים בעגלה
המשך קנייה
0